Miracles

Åh! Jossan, Johanna, Sussie, Bark. Ibland tror man att det är bra med avstånd, men med era sms/kommentarer blir det bara ett ord som blir aktuellt: LÄNGTAN. Och ett till: KÄRLEK

Ibland är man ingenting utan sina vänner. Ellr nej, man är ALDRIG något utan sina vänner. Saknar er så otroligt. Är hemma nu och JA, klockan är 04.06 och jag kom hem för en halvtimme sedan men sitter istället för att sova och lyssnar på Lalehs sommarpratsprogram.

Jag svimmar återigen.

Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Är jag kär i kvinnan kanske? Lite smått tror jag.

Mycket som börjat snurra i min skalle senaste tiden nu, jag BEHÖVER mina vänner. Jossan, middag imorn efter din långa bilresa från Frankrike?

Johanna, jag smsar dig imorn. Bark hemkomst fredag från Spanien, väl?? Sussie, jag smsar dig.

Jag älskar er mina flickor! Det känns så skönt att vara hemma (herregud, jag har varit borta i 2 veckor bara men ÄNDÅ).

Salif Keita spelas nu från Lalehs program, otroligt bra. Låter som gammal afrikansk musik med massa fina körer ni vet. Jag älskar det.

Och på tisdag igen träffar jag prinsessan.

Imorn (eller idag) ska jag sova länge, länge. Uppstigning kl 8 i 2 veckors tid nu, så jag vill sova lite. Sedan ska ni få se massa roliga/fina/ointressanta bilder.

Och så ska jag landa lite, det är fortfarande ''COCO BELLO COCOOO'' och ''Bling bling, good price''- kommentarer som dinglar i mitt huvud från försäljarna på stranden.

Ska jag lägga mig? Klockan är tio över fyra. Men Laleh, jag kan inte gå ifrån dig, inte nu. Men kan jag sitta här i 1 timma och 10 minuter till? Jag kan det, utan att somna, för ikväll är det fullmåne

Full moon ..

The Police- walking on the moon
we could walk forever
we could walk together
i hope my legs don't break ..

det är fullmåne och då kan jag inte sova. Låg och blundade och lyssnade på Vakna på radion i bilen, delade filt med Ewa i baksätet, tänkte. Skolan börjar snart. Grubbel, grubbel.

Nu är det en ballad Laleh spelar upp med någon man. Det gör mig ännu grubbligare och ännu tröttare-

Och ännu mer kababel att skriva nonsens. Kul liv. 04.13.

Nu går jag och lägger mig, stackars bror ska upp och jobba om 1,5 timme bara. Herregud.

God natt.

http://www.sr.se/sida/sandningsarkiv.aspx?ProgramId=2071

Herregud, ni måste lyssna på henne. Scrolla ner så finns det där.

Nu säger vi puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0