Nu vill jag sova, ja det kan jag lova

Haha, citat från en rolig scen ur Hey Baberiba. Kl 9 ringde klockan, usch vad trött jag var. Kom på att det blir ingen sovmorgon förrän lördag, om en vecka, igen, eftersom jag ska upp till skolan imorn och tisdag för att greja med elevrådet lite för ettorna.

Men men, Göteborg med Jossan idag och ska kolla på lite kläder som jag behöver. Inga höstkläder har man icke, jag får köpa på mig nu för det är så jobbigt att åka hela tiden och kolla på kläder när man upptäcker att man inte har några. Det blir jobbigt, så nu får jag köpa lite. Om jag hittar något

Nu fick jag reda på att jossan får skjuts till resecentrum. Jag måste cykla nu och möta Johan i min klass som har mitt fritidskort.

Får se när jag kommer hem, i eftermiddag någon gång.
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0