See it's not about races, just places, faces

Aaaa, helt slut efter ÄNNU en lång dag. Hur ska jag orka arbeta när jag börjar sen? Detta är inte nådigt. Idag: Presentera kåren för alla 1or, 2or och 3or, vara fadder för en byggklass, fixa fika, räkna på poängjakten, städa och sist lära oss MÅG-dansen på morgongympan imorn. Och jag undrar bara hur stackars Michaela mår som har gjort dubbelt så mycket som mig och gick upp 04.40 i morse, stackare. Eller jag VET att kvinnan var ohyggligt trött.

åh jag älskar michael jackson, du är den bästa michael.

jag tror jag ska gå o lägga mig en, eller en och en halv timme nu och vakna sedan när familjen försvinner ur huset då det tydligen är FCT match idag. Då ska jag förhoppningsvis vakna lite piggare och då ska jag dansa lite, längtar så god damn mycket till imorn, fredag, lördag då vi ska dansa. Och gymmet .. nej, det orkar jag bara inte när det är så här långa jobbiga dagar :(

Förlåt gymmet, jag känner redan att mina muskler har minskat. PÅ RIKTIGT!!!! helvete.

förresten gjorde jag om våran blogg lite www.magselevkar.blogg.se igår eller i måndags när det nu var, och där kommer massa bilder från idag upp och jag kan få bilderna får melis kamera.

En bra text ..

Protection!
For Gangs, Clubs
And Nations

Causing Grief In
Human Relations

It's A Turf War
On A Global Scale

I'd Rather Hear Both Sides
Of The Tale

See, It's Not About Races
Just Places
Faces


Where Your Blood
Comes From
Is Where Your Space Is

I've Seen The Bright
Get Duller
I'm Not Going To Spend
My Life Being A Color

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0