En liten ointressant lista innan jag tar tag i nagellacket! (Snott av Idddd)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, man gör la fan inte samma varje år eller? Jag till exempel såg Laleh 4 gånger, var på Beyoncé, var i Italien, massa mer. haha det lät malligt ..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jag får verkligen tänka på den .. men jag tror inte det?
4. Dog någon som stod dig nära?
ja, morfar dog fast vi var inte så nära varandra egentligen
5. Vilka länder besökte du?
Italien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ja man vill väl ha saker hela tiden. Jag saknar .. ååå massa shit!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 maj, förhoppningsvis 31 dec! =)
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag satsade på dansen!
9. Största misstaget?
Att jag blev som alla andra och hade min sup-debut!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
faktiskt inte. jag är aldrig sjuk! bara för att jag sa det kommer jag bli det nu ..
11. Bästa köpet?
Datorn! som mamma och pappa köpte dock. och alla konsertbiljetter, och sallader
12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ooja, danslägret, italien, beyonce, m.m.m
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beyoncés skiva, Lalehs skiva och .. att Lady Gaga jävel kom till världen (fast jag tycker om Bad Romance)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmmm, både och i think.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vart mer spontan och gjort grejer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
fegat ur!
18. Hur ska du tillbringa julen?
2010? förmodligen som alltid med släkten
19. Blev du kär i år?
ja!
20. Favoritprogram på TV?
Allt med FF, So you think you can dance
21. Bästa boken du läste i år?
Män som hatar kvinnor
22. De bästa nya människorna du träffade?
hmm .. Kalle! Han är inte ny men jag hade inte träffat han på 5 år typ när vi sågs igen. Jag är fortfarande lite kär i honom tror jag!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick i skolan .. haha, dansade på kvällen
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaaaa, åååh
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
lite mer lugnare än 2008 haha. hej jag tycker om svart typ
26. Vad fick dig att må bra?
mina FINA vänner, musik, laleh
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
NICKLAS HOCKER. och MJ
28. Vem saknade du?
Ida när vi bråkade i think haha (under sommarlovet)

Kommentarer
Postat av: Rasmus Orsén

Hej! Läget? Haft en bra start på det nya året?



Tänkte höra om du är intresserad av att bli Rollywood-talare?



Det innebär att du med ett personligt citat som du brukar använda får stå med på förstasidan på Rollywood. Allt du behöver göra är att kommentera på bloggen ditt för och efternamn liksom det citat som du brukar säga. Tala också om varför du använder det och vart det kommer ifrån.



Du kommer få ett inlägg som marknadsför din blogg som tack!

2010-01-01 @ 13:58:11
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0