Far har lärt mig att inte gråta

Idag har vi lite grejer att göra. Men det är ändå ingen brådska, för jag har sovit kl kl 12 och jag ska inte vara hos Johanna förrän 3. Men innan det får jag åka ner till stan och köpa lite grejer till imorn.

Ikväll ska jag och Ida kolla Beyoncé i think.

Och imorn ska Johanna färga håret på miger och inhandla mat ska vi också göra.

tjöt tjöt

var på din vakt och alltid vaken
och om du slår så slå i magen
allting har ni lärt mig
allt sen första dagen
allting har ni lärt oss
nu gråter vi i magen
vi är starka som fan!
vi känner nästan inget alls
solfjäder, sommarsarong
det var sommar och vinter
allt på en gång
då, jag är med dig
är jag med dig?
där himlen möter jorden
vi är därifrån, härifrån ändå
på en och samma gång
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0