HAHAHA

Jag måste bara berätta en så rolig grej, jag dog av skratt när johanna berättade detta på våran matkväll hos henne i fredags.

Samtalet handlade om Harrys pappa Chris som är engelsk och har lite annorlunda humor.

Harvey: Min pappas humor är ... jag vet inte hur jag ska förklara. Han gillar att skämma ut folk.

Jag: Haha, men berätta. Vad kan han säga då som är hans humor?

Harvey (skrattar lite lurt): men .. haha.. asså, jag vet inte ..

Johanna (stenseriös): Jag kommer ihåg en gång när jag var hemma hos dig, Alex. Så skulle jag hem och hämta lite grejer och sedan komma tillbaka. Då kom Chris och sa ''Ska du hem och bajsa?''

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!

Harvey: HAHAHAHAHAHAHHA

Johanna (fortfarande stenseriös) : Jag blev helt ställd. Jag bara ''nej, jag ska hem och hämta lite grejer bara''.

Hahaha, på det sättet Johanna sa det också var fruktansvärt kul. Jag kan inte beskriva hahahaha. Herregud, bajshumor är kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0