I ain't standing up

Jul, jul. Då var allt över känns det som. Nu ser vi istället fram till nyår!

Dagen började med att jag steg upp heeeelt fucking död på julaftonsmorgon kl 7 och öppnade morgonens paket: en helkroppsspegel! Tack tomten, precis vad jag behövde. Åkte sedan iväg till kyrkogården och sen fika hos farmor. Träffade Rikki ponken som var så fin så i röd rosett lille bullibuoollli.

Iväg till Grästorp vid halv 12 till moster Katarina med familj där mormor även var med. Bara vi i år. Min ena morbror var i Göteborg och firade med sin tjejs släkt och min ena morbror var väl .. någon annanstans.

Var i alla fall mysigt! Hade ingen tomte (katastrof!!!!!) så pappa fick sitta och dela ut julklapparna. Jag fick..

tröja
mia & klara bok
örhängen
strumpbyxor, vantar
träningsalmanacka
michael jacksons självbiografi

kommer inte ihåg mer. fick inte så mycket där.

åkte hem vid 5 och var hos farmor kl 6. Där var det ju lite hetsigare med alla mina fastrar och farmor och farfar. Åt mat, tomten kom vid 8 och då fick jag ..

2 klänningar
trosor
de två sista millenium-böckerna
ego woman
michael jackson pins
michael jackson tavla
michael jackson mugg
michael jackson klocka
presentkort på Vero moda
presentkort på Vero moda (av farmor och farfar. eller som farfar utryckte det ''Vera Mode. Det hade ju vart mycket mer logiskt om det hette så!'')
toffsar i sammet! haha

det var det jag fick. mycket nöjd!

ååå så bröt nu i dessa tider. det har vart bråk hit och tjaffs dit i familjen det senaste. igår började vi bråka om hur vi ska göra med victors rum, mamma är fortfarande sur idag. sen sa pappa att han ville ha pizza idag! okej, K? men då började jag och mamma skälla på han för att han är så jävla tjock typ. så nu gick han ut.

bråkat hit och dit och det är bara småsaker men det är så tråååkigt i dessa juletider. faktiskt. men så är det med det.

idag ska jag träffa jossan, om en halvtimme snarare och jag måste duscha. hets. god juldag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0