I can't wait to get away from you

Åååh nu har jag gjort om mitt rum så där härligt. Nya helkroppsspegeln är uppsatt på ena väggen och Michael Jackson-tavlan/planschen på den andra. Och jag har dammat, rensat, dammsugit, suckat, hetsat, sjungit, dansat, brötat här sen kl 3. Klockan 3. Innan det skulle jag och Linda åka till Vbg och göra ringar men det var FUCKING STÄNGT ..

stängt .

Så vi tog en pizza, gick till Vero Moda och Lindex (för det är tydligen dom enda normala butikerna som finns i Vbg staden?) och tog sedan bussen hem.

Jaja.

Jag kom på massa grejer idag i Vbg som jag skulle kunna blogga om. Till exempel .. nej nu har jag glömt av bara för DET.

mennnee ..

ååå

jag skulle göra en lista på grejer som jag tyckte saker om. Liksom ibland kan man ju börja gråta när man ser folk i korridoren i skolan som har tröjan ut och in och dom vet inte om det och man KUNDE ju gått fram och sagt det om det var en Linda-typ i ''Eva & Adam'' men för det mesta ÄR det ju en vek typ som skulle se ut att ramla ihop vilken sekund som helst om man skulle gå fram och säga ''Du, du har tröjan ut och in hehe''. Neeej, usch jag får ont i magen när those thoughts running through my head.

Och något annat då .. VARFÖR ÄR ALLA IDIOTER IDIOTER? Det måste ju finnas något skäl till att folk är som dom är. Men dom som är dumma i huvudet då, varför är dom det? Jag har inga svar, men jag söker svar ..

Åh Laleh var pigg i morse och skickade mail 10.17 och önskade mig gott nytt år och la till och med in ett hjärta (sånt där riktigt Msn-hjärta som man kan lägga in på mailet) i mailet. Så skrev hon ''du glittriga pärla''.

Min glitter pärla plutt!

Men bara för att jag har glömt av vad jag egentligen skulle blogga om så gör jag en lista så jag kanske kommer på något vettigt att blogga om. Fast egentligen är ju listan egoistisk- bara om mig- som resten av denna bloggen. Men det är meningen. Då kan jag sitta i Albanien (världens fattigaste land, framröstat något år) med en gammal Windows 97 och glo igenom mina gamla blogginlägg och le åt mitt roliga liv jag levt, eftersom jag då förmodligen inte kommer ha något jobb för jag kommer nog satsa på dansen och inte komma något vart så jag åker till Albanien och ''testar gränserna i livet'' istället men det enda jag hittar är då en gammal dator i någon gammal container som jag kopplar in i ett eluttag i någon trappuppgång och glor igenom min blogg ..

oj

ska vi skriva en låt om min framtid i Albanien? nej

nu kommer listan

3 saker som jag gillar:

När man är KÄR. eller hur? det måste ni hålla med om

Mat & träning. Jo men ett kort svar och rätt simpla grejer!

Mina älsklingar, Laleh och alla ni vet. Jag verkligen GILLAR dom

3
saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

Människor som måste vara fulla för att vara på ett visst sätt

Sjukdomar som kommer bara SÅ DÄR och som gör att man kan dö bara SÅ DÄR

Hur Michael Jackson egentligen mådde och levde


3
viktiga saker i mitt hus:

Datorn

Kylskåpet

Sängen

3 slumpvis valda fakta om mig:
Första gången jag såg ''The way you make me feel'' med MJ - jag kanske var 6, 7 år- så kände jag verkligen en sexuell attraktion till honom. Det är den första känslan jag haft till en man! Hahaha. Jag tyckte han var såååå god damn sexig alltså. Jag lovar er. The way he make me feel i den videon kommer ingen få mig att känna igen.

Ibland har jag svårt för att bete mig. Jag kan vara jättesur fast jag egentligen inte är det, etc etc osv osv. Jag är konstig ärlig talat

Jag ÄLSKAR spenat och ärtsoppa. Det är sant!

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Göra något riktigt stort inom dansen.

Träffa alla mina idoler

Få barn och en för jävla bra karl!


3
saker som jag kan göra:
Räkna upp alla mina idolers låtar (typ)

Laga sallad (typ det enda)

Jag kan väl göra massa saker .. snart kan jag säkert åka bil också! =)


3
saker som jag inte kan göra:

Åka bil

Skryta med att jag åkt ''alla på Liseberg''. Jag har nog åkt 1/5

Städa utan att bli svettig, förbannad och sur på allt och alla. (och gör sönder en och annan grej på grund utav det)


3
saker som jag säger mest:

"Vad rart .."

"Haha hets!"

"Åååh bröööt jag orkar inte .. "


3
kändisförälskelser:

Adam Brody

Michael Jackson

Nicklas Hocker


3
stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:

Laleh

Ashley Everett

Kronprinsessa Mette Marit av Norge*


Vad ska man göra nu då? Hmmmm .. sova? nejeee .. får la bli fäjsbookan och jotooben tills midnatt då

*skämt åsido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0