I'm throwin' on my Louboutins


På julafton

Fin näsa igår. Jag & jossan i sängen och kollade Eva & Adam

och just nu sitter jag här. Har suttit här hela dagen. Efter en rejäl sovmorgon loggade jag in på FB och msn och upptäckte att i stort sett ALLA var i Gbg eller på Överby och hetsade på mellandagsrean. Jag hade endast 6 stycken online på msn och varenda status på facebook hette ''På överby med emmmsan'' typ.

KKKKKKKKKK kände jag och grävde ner mig i sängen med datorn och har nu spenderat hela dagen med youtube. klipp klipp klipp, det går så fort när man bara sitter här och kollar på massa videos.

Har ätit frukost och en kaka på hela dagen så nu hoppas jag att mamma blir klar med maten där nere snart.
Imorn blir det långträning inför Mellansdagscupen! Ska bli kuuuuligt.
Kalabalik i mitt rum, jag vet inte hur jag ska få plats med allt på väggarna.
Får kluuuura på det.
Trevlig saturday, ya'll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0