FAN VAD SUR JAG BLIR


Ne e!
Man kan aldrig lita på människor. Inte på deras utsida, hur dom är, hur man uppfattar dom. Chris Brown, snygg-gullig 20-årig hiphopare som bländar hela världen med sitt fina leende, och han var så söt när han inte gick med på att skriva för sexorienterade (haha rart ord) låtar för han faktiskt har unga fans som inte förstår sådant. 
MEN VAD FAN!
Så ska han vara ett sånt där äckligt, jävla kräk som många andra i världen. Som slår sina tjejer så fort det blir gräl, så fort tjejen har något att komma med, då slår dom till. Chris, vad i helvete tänkte du på? Jag är säker på att han kommer tappa massa fans nu. Okej, musiken är fortfarande bra, men han är inte längre någon bra förebild enligt mig. Det här ju värsta Ike & Tina Turner-sagan!
Fy fan vad sur jag blir.
Ja, ni som inte har läst vad som har hänt kan jag väl säga det jag vet/läst. Chris & Rihanna åkte bil, och helt plötsligt började dom gräla. Chris stannade bilen och dom fortsatte tjaffsa. Efter en stund försvann Chris ur bilen och Rihanna gick blodig och sårig ut ur bilen till närmsta sjukhus där hon skrek efter hjälp eftersom att hon hade så ont. Paret skulle den kvällen uppträda på Grammy Awards, men sa att dom inte kunde komma pga problem i trafiken.
Nu säger Chris att han ångrar sig något oerhört, att han ska söka hjälp och bli en bättre person. Rihanna säger att hon fortfarande älskar honom och att dom kommer fortsätta sitt förhållande, för dom älskar varann.
BAD DESICION, RIHANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0