From a way to another

Tänka sig.

Dans & plugg skulle det bli idag. Danser gjorde klart på 10 minuter, och plugg blir det när Emelie kommer hem (ska få hjälp av henne with a little thinggggg).

Och tänka sig.

Nu har Joss lurat med mig på lite gym. Jaha, gym. GYM! Det som alla snackar om. O-M-G, som alla säger också. Jag ska biffa mig, men det gillar jag ju. Att träna, men jag kommer inte vara stark, ha, nej nej, kommer jag icke vara. Men jag kommer BLI. Gud så kul!

Gym, gym, gymma lite, gymma lite, gymgymgym.

Go, go, go, yeah yeah
all we need is some rhythm to dare
One two three, one two three
one, let me lay out the rhythm on the steps that we take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0