Trött i alla ben som man har

Haha. Gillar min överskrift.
Men det är sant. GUD VAD JAG SVETTADES IDAG!
Har aldrig vart så svettig. Också viftade jag runt med mitt lockiga hår. Det var ju käckt.
Dans hela kvällen, wööönderful like always. Ska börja i nån jazz-grej nu några veckor på tisdagar vid 5 så nu kommer jag ha ännu mer dans på tisdagar. Kommer vara helt slutkörd efter 3,5 timmar =D Men kuuuuligt!

Sedan ska jag och Lindis med på Agumms dans också, hon dansar Funk tror jag. Fy fan, vad det är kul alltså. All dans vill jag suga åt mig och lära mig så mycket som möjligt av. Det är då det är som bäst och det blir schalalalala-roligt. Puss på det!

Nu är jag så trött, så nu ska jag duscha, försöka plugga bajs-matte till imorn (förhör) och sedan soooova.

Puss & godnatten!

Nu skalar jag apelsin.
FÖRRESTEN!
LALEHS SKIVA SLÄPPS IMORN! OMG OMG OMG OMG! KÖPA DIRR PÅ RASTEN! HOPPAS PÅ AFFISCH OCH SIGNATION (ett ord?) PÅ SKIVAN! LOVE PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0