Another day goes by without my fantasy


Mitt absoluta favoritklipp med min prinsessa ♥


Somnade sent, vaknade sent. Men nu har jag i alla fall fått duscha, så ska jag iväg till Sussie en sväng för jordgubbar. Händer verkligen inte mycket den här veckan. Vet inte varför. Känns som allt går i slow motion tills jag ska iväg på onsdag. Längtar så. Flygplansresa, 2 veckor med goa familjen Johansson, bada och sola och äta och dricka, och vaaarma springturer på morran! Ja, det ska bli skönt. Ska läsa massa också. Böcker. Män som hatar kvinnor bland annat, och någon ny bok jag köpte. Babbeldrottningen. Låter väl bekant, kanske, ibland.

Igårkväll var en sån kväll som jag sätter värde nu på sommaren. Jag, Jossan, vindruvor, godis och mineraldryck på en filt vid vattnet. Så mysigt med min tokigaste roligaste vän. Idag skulle vi ta en cykel-roadtrip genom Sverige haha, men såklart är kvinnan senil och glömmer av att vi smsade om det 2 i natt, så hon åker till Skara Sommarland för glatta livet med sin kusin när jag ligger och sover och dissar. Sikken dum vän jag har :( Som är så senil, börjar bli gammal nu tjejen ;)

NEJ
nu ska jag dansaaaa. Fan, oj, jag svär kanske lite mycket. Jag har kommit på att om Laleh någon gång kommer läsa min blogg kommer hon hitta massa svordomar och det gillar hon nog inte, men jag kan inet hjälpa det. Jag tycker inte svordomar är något fel egentligen, bara ett uttryckssätt, både positivt och negativt.
Åh, Smash into you med Beyoncé, seg löööt. Måste byta.
Sweet dreams. Så, bättre.
Turn the lights on!
Huh
Every night i rest in my bed
with hopes that maybe i'll get a chance to see you when i close my eyes

tjöööt

jag ska dansa nu i alla fall, jag är i depression för jag inte dansar på lovet. Vart ska man ta vägen? Dansa här nere till hög musik. Gör lite koreografier, dansar den Feedback som jag la in för någon dag. Ashley Everett, min idol.

Ojojoj, Fallens Dagar i helgen också. Pappa ska spela på Spikön. Okej? Jo, men han ska ju vara Michael Jackson och dansa och ha sig och jag kommer dööö av skam. Haha, Jossans familj skulle dit och pappa behövde hjälp med sminket på fredagen så jag och Jossan får väl hjälpa till. Pappa är snart 50 och ska stå och göra moonwalk och ropa och hojta och vara hetsig. Jag är inte säker på om jag vill se det. Ska försöka filma haha, så han får se det efter. Herregud, PAPPI!

Nej, NUUUUU skall jej danse innan jag ska till min vän Sussie.
Vet inte vad som har hänt med mig, men jag är inte lika hungrig längre? Jag är inte så sugen på mat. Herregud.

Nu ska jag dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0