Aktivitet p g a förtidig läggdags

  1. Vad heter du och vilka är dina två vanligaste smeknamn?

Julia Strandlind, Jull eller Julls.


     2. Vilken tid på dygnet föddes du?
08.01


    3. Har du några syskon, i så fall vad heter dom och hur gamla är dom?

Victor, snart 20


    4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans?

Jag vet inte .. det är så individuellt. Jag köper inte jeans, men kanske mellan 500-1000.


   5. Var bor du?

Trollhättan


   6. Har du alltid bott i samma kommun?

Men trökig fråga, ja


   7. Gillar du att bo där du bor nu?

Nja, ibland.


   8. När du är 45, var bor du då?

Där jag kommer bo. Kommer nog inte bo utomlands DÅ, så kanske något radhus/villa med familj någonstans i Sweden.
 

   9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, skulle du göra det då?

Nej.


   10. När du festar, dricker du mer än vad dom andra flesta gör?

Haha .. festar/dricker inte.


   11. Har du någon gång provat droger?

Jo men det har jag nog. (;)


    12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem?

Haha, ringa mamma anyone?


    13. Har du någon gång velat vara det kön du inte är?

Jag är inte alltid det kön jag påstås vara. Queer you know!


    14. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv?

Min gosenäsa och mina ögon (åh, seriöst svar).


    15. Vilken är din favoritfärg?

Grön.

    16. Vilken är din favoritårstid?

Tänker svara något så tråkigt som: alla har sin charm.


    17. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor?

28 maj.


   18. Från vilken bdb kopierade du dessa frågor?

Jag vet inte.


   19. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vad för låt?

Nej.


   20. Till vem sa du ''jag älskar dig'' senast?

Mm .. Jossan?


   21. Vill du ha barn i framtiden och i så fall: vad ska dom heta?

Åh, rolig fråga! Jag ska fyra girls, okej? Vi ska ha girlpower. Och det blir: Noomi, Freja, Stella och Nora. Killnamn är svårt .. jag har verkligen ingen aning.

   22. Till sist: beskriv dig med tre ord?

Hetsig, social och mig själv.
och så lägger jag till dessa:
självkritisk och ständigt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0