Even when you're far away


Det här är så förbaskat jävla roligt.
Iddiiizzz och Jullliiizzz i 4an, skickade brev till varandra.
Skicka är att ta i.
La de i varandra brevlådor på morgonen innan man gick till skolan.*
Herregud. ''jag fruktas vid, jag fruktas vid''.

Inte så jävla mycket som händer i livet just nu. Ska jag skriva en dikt? Okej

Idag höll jag ett tal om musik
det är det finaste i livet, det finaste man kan få och ge
musik innehåller kärlek, toner, rytmer och lyrik
och som tur var idag fick jag på talet MVG

Jag önskar att jag vore en fisk
för dom har minne i ungefär sekunder två
jag vill vara mig själv utan att få pisk
jag vill dit jag ska springa, löpa, springa, inte gå

Dansa är så jävla kul
varför förstår inte folk det mer?
Jag tycker det är så viktigt med en hobby, man känner sig inte ful
Jag tycker dans är bäst för man sig själv & musiken ser

Nu ska jag avsluta
Idag i mitt tal pratade jag om en luta


På fredag är det utmaningen.
Sedan på kvällen är det grillning på gamle dal klockan 7 med MÅGare och Idden
Ska jag sluta rimma eller?
Julia jävla tönt!
Jag har mailat Fredrik för mailet skickades inte i fredags, återigen
Ibland är jag en stor tönt tölp tönt tölp TÖNT

Nej, alla är vinnare och fria.
Jag vill ha helg, sovmornar, mat & FF på söndag.
Puss & nu ska jag äta mackor i gärnet.
:)
rart

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååååååhhh mackor in tha gärn :D GOOOTTT

2009-05-10 @ 12:24:02
URL: http://ebark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0