Got to be addicted

Fan sikken bloggning det blir på mig. Men vad annars gör man? Har kommit på att det inte händer så mycket roligt på datorn längre, så för att överhuvudtaget aktivera mig här en pretty LÅNG stund får jag blogga lite. Bloggiblogga.

Jo, maten var ju intressant igår. Så nu har vi fått med oss lite mat som blev över från igår. TJOHO! Äta big time snart.

Emelie my beauty räddade mig igår. Mitt bland all musik, alla dansande vuxna, en lite halvt påverkad pappa, massa snack om min dans och ''rytm i blodet efter pappa'' hahaha malligt, så mötte jag Bark i natten och vi tog en go, men mörk, promenad. Sedan i det kalla for vi hem till mig och poppade popcorn och sedan slocknade jag runt halv 2.
Blev lite sommarprat också, och jag hoppas på en riktigt go sommar utan några som HELST tråkiga stunder. :)

Idaaaaag skulle jag ju gymma, men när jag vaknar 12 och Jossan ska komma vid 2 upptäcker jag den stressigt korta tid jag har att göra med, så jag fick med väldigt ledsna tankar inse att det inte skulle bli någon Malena Ernman-muskelbyggning idag. Men nu är Jossan sen pga simning och mat, så jag vet inte hur det blir nu med det. Kör väl mina träningssaker här hemma i värsta (eller bästa) fall.

I'm my own man so when will you learn
That you got a man but I got to burn
Don't make no difference if I end up alone
I'd rather have myself a smoke my homegrown
It's got me addicted, does more than any dick did

Yeah I can get mine and you get yours
Yeah I can get mine and you get yours


Varför har jag glömt av att Amy Winehouse is the shit? Det är hon och jag nu. Hej då.

You're wondering now, what to do, now you know this is the end
You're wondering how, you will pay, for the way you did behave

i won't return

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0