GUD VAD VILL DU?

Gud verkar inte gilla läget.
Jag ska på Beyoncé imorn. Har taggat i ungefär 4509 år för det, och igår då gick jag och blev jag lite lätt förkyld! Ont i halsen, ont i huvudet.

Idag?

Halsen är över, men nu snoras det i näsan, jag är jääävligt hängig och huvudet dunkar. Och jag ska iväg och träna med Idd. Antingen kommer jag bli som en ny människa efter träningen, eller så kommer det förvärras.

Och bara typ mamma och Ida vet hur jävlig jag blir när jag har huvudvärk osv osv, jag blir förjävlig. IMORN SKA JU BLI DEN BÄSTA DAGEN!

Ååååh, depression in the life. Varför skulle detta komma just NU? För just nu mår jag inte så jävla bra, faktiskt. Jag som aldrig blir sjuk heller. Har faktiskt blivit mer sjuk nu på gymnasiet, kanske för att det är lite mer stress än vad Anna Julia Maria Sträändlind är van vid i vanliga fall.

Fan skit.
Jävla röv immunförsvar man ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0