Livet ska vara som en fjäril en sommardag


Vindruvor, fysalis & festis. Det är gott att äta nyttigt i solen. Allt annat är blä. Förutom kall glass

Solo & äp.. varför bildtext ens? OTROLIGT ointressant bild.

Åh, fräknar på min näsa och en goding vid min sida :)

Igen. Gos

Suuuuuuus också :) Kolla vad sketen min lins är på kameran då.

Fluga

Sedan kom Lisa.

Och en liten film när jag gympar & hetsar

Med lite picknick-mys-grejer la vi oss, Bark, Sussie och jag, i Betty Backspark och solade i cirkus 3 timmar.
Sedan kom Lisa och Teresia också. Det var en mycket mysig stund i solen. Man ska ta vara på solstrålarna. :)
Ikväll har det varit grillning här med lite folk, och om 10 min ska jag vara hos Barken där jag, hon och Lisa ska ha spa-kväll med fotbad och grejs :) Haha, gud vad käckt.
Sedan ska Jossan sova här.
VÄNNER ÄR BRA ATT HA!
PUSS

Kommentarer
Postat av: bark :D

Det var en mmycket myssigt dag :D knäckeparken<3 haha på filmen "nu kommer kattjäveln!" hahah pusss

2009-05-02 @ 15:00:12
URL: http://ebark.devote.se
Postat av: susanne kumang!

mysigaste dagen :)

mmm!

jag ska till skolan imorgon ,

hihi

2009-05-03 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0