Maybe this is something bigger you can't live without

Oh!
Gymmet today, och det kändes bra med träninggggg. Saknar dock mina egna träningsstunder här hemma i datarummet med Beyoncé på hög volym. Det var roligt, kändes som det gav resultat. Jag gjorde det ju varje dag. Nu när jag är hemma måste man bara plugga, eller så ska man göra andra saker.

OCH DÅ HINNS INTE HEMMATRÄNINGEN MED

så äre.

Onsdag. Matte nationella. Vet inte om det gick bra, känns upp och ner och ner och upp och utanför, renen trynar mule, ingen vet varför.

Imorn är det gympa utomhus, hoppas vi ska springa. Sedan ska vi spela in film på Media, jaaaa, åååh! Och plus att det blir potatisbullar i maateeeen, och efter det måste jag .. nu loggade rebeccis in, gos :) .. jo, efter det måste göra jävla fan-svenska som ska vara klar på fredag. Ska börja på den nu också.

Underbart weather today. Frid & Beccs och jag solade lite på håltimmen. Riktigt stekgöttttttt. Jävligt bara att jag slutade 1 och hade håltimma 1,5 timme och sedan började engelska kl 3 som jag egentligen inte hade behövt gå på! Jävla fan skit då. Kunde åkt hem och chillat istället.

Chilla. Nej, plugga.

Men jag hade fan inte pluggat. Jag hade väl gjort något annat. Så jag gick på engelskan, lyssnade på lite redovisningar och sedan fick vi gå vid halv 4.

Roligt inlägg, gönönönönönö.

I helgen .. måste ta fram planerarN i mig nu. Som alltid finns här @--))----- Helgen. JOSSAN på fredag, så längesennnnn. Får catcha upp mycket nu. Annars har jag inte så mycket bestämt. Ska ha främmat här på lördag, Melodifestivalen och shit. FETT OKUL! Hatar jävla Malena Ernman, älskar dock hennes muskler så jag dör, hatar alla jävla töntar & brudar i MELLO! Hahaha. Mello. O MA GÖD.

Men jag ska träna så fort jag är ledig i helgen. Träna, träna, om det inte är sol. Då vill man ju sola. Kanske i Knäck-parken med mina girls in the class. :)

Nu: Kim Novak, tjohuuu!

PS. Pappa ringde idag på håltimman.
''Vilken är Beyoncés bästa låt, tycker du?''
Jag: ''Hmm .. Suga mama tror jag!''.
Pappa: ''Okej. Jag är inne på en sida här och då har folk röstat på den bästa låten med henne. Crazy in love ligger högt upp och någonting med Boy.''
Jag: ''If i were a boy, ja!''

Fick mail nu ''Den där Sugar Mamma. Har du den skivan?''

Pappa, jag älskar dig för ditt fina försök, men du har ju SOUL i dig! Ta fram det då! SUGA MAMA for fuck sake!

Kommentarer
Postat av: josss

HAHHAHAH rar papppppppa ;) lite min stile där med namn hit o dit ;)

Löve him;)

and i löööööööööv you! mös på freda diiiirr!

ja är ensam hemm apå lörda om du inte vill va hemma o ha "OKUL" kan vi ju hitta på nått här ;)<3333333333

2009-05-13 @ 23:23:41
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0