Put my feelings out to dry

Jag är så JÄVLA HUNGRIG
Det blir grillat. Jossan ligger i soffan och kollar barnkanalen med inslag av engelskan ord. ''Hello, Kalle! Hej, verktygslådan!'' typ sånt. Hon säger att hon lär sig där, bra det :)

Och jag är så sur och grinig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Kan nästan inte prata. EN MÄNNISKA FUNGERAR INTE UTAN MAT! I alla fall inte jag. Fan, asså, mat är ibland det enda man vill ha.
 
hohoho :)

IMORN ska jag fanimej träna. Nu har det inte hänt på 2 dagar, jag och Joss for till Jätten efter min otroligt sega sista-lektion spanska, och inhandlade massa frukter och kesella som blir till efterrätt, så det blev uppskjutet idag.

Mormor kommer också, raringen. Så det blir en rar tjej-middag, joss jag mamma och rar-mormor.

God fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0