Shake the banana


Ibland är man snygg, och ibland är man ful. Ibland är man bara som man är.

Dans idag, extraträning, svettig som en gris och trött som en get nu.
Imorn är det fredag och excelprov = fuck!!!!
Lördag till kulturskolan vid 10 och Uddevalla hela dagen, föreställning.
Söndag, fira mors dag, bjuda ut mormor på minigolf och mat på Spikön med schläkta'.
Måndag, kurs med elevårdet 12.00 och genrep på Hebe 15.00 inför tisdag.
Tisdag, föreställning på Hebe kl 19.00, samlas 17.30.

ONSDAG, TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG  .. GYMMA GYMMA GYMMA!!!

Hinner inte gymma i helgen. Jo, på söndag efter Mors Dag-grejen, och kanske imorn om jag inte är för trött efter skolan som man brukar vara på fredageftermiddagar.

Gött väder hela helgen skall det bli, tjoho! :)
jag kan kolla om jag har någon fin text jag har skrivit i mitt liv någon gång .. mm, jag kollar.
Oj, jag hittade en här. Den rimmade inte, men jag var nog arg när jag skrev den, roligt att vara arg ibland :) speciellt när man hittar texter som denna.

Don't tell me not to

You know, i don't listen anyway

Don't tell me to paint inside the lines

I don't even nod when you say

When you say

When you say I should stop


I might bother

But I won't take your hand

We all are saved by the king

And we all need to stop listen to the must haves


We stand in front of the questions

But I won't answer

When you ask

When you ask those questions

Don't push it,

Stop push it

I wanted take your hand

But not this time

And I think you know

I have to say

I won't, I won't

Because you say

You say

You say I should stop


But I will never stop doing what I do

OJ! :)
Hahaha, det var kul.
''I will never stop doing what I do.''

WAY TO GO, Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0