Surreal!

AAAAH
Today's the day!

Gud, det känns som vi ska åka till USA eller Grekland eller någon annan resa, så mycket som jag har taggat och planerat och räknat ner dagarna. Men det ÄR bara Göteborg vi ska till men vi ska ju se den store idolen! Dansidolen för mig, allmäna idolen för Ida.

Nu ska jag äta frukost, göra mig i ordning. Sedan är det matte och lunch som blir aktuellt i skolan.
Sedan bär det av till RESECENTRUM och sedan ÅKER VIIIIIIIIIIIIII!

Kommer nog hem vid 1 eller så ikväll, beroende på vilken buss vi tar.
:)

Åh, vad bra detta kommer bli.
TJOHO!

ALL MY LADIES: FREKUM FREKUM!!!

Kommentarer
Postat av: josss

JUULLLLLLLLLLLLLLLLLL; min älskling du är bäst! ja ska försöka vara kvar, och kämpa på:)

2009-05-12 @ 20:41:14
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0