Klassfest, maskerad

Kom på att visa lite fina bilder från MP2B's klassfest, maskeraden för två helger sedan! Det är Rebecca och Johannas bilder jag snott från Facebook så ni veeeet =)

Och om ni undrar varför jag posar så där med munnen på varenda kort så försökte jag likna Michael men det funkade inte så bra

Frida, den brutala kocken, Johanna, sailorwoman, Jag, Michael Jackson, Harvey, Sexig bibliotikarie, Amanda, fe

Yeah baby

Rebecca var Cleopatra!

Wowo, äkta Cleo-move!





Marcus, pirat & Frida, Pretty woman ;)

Nadja, leopard, Marcus, Frida, Stina, nazist, Gunn- something scary?

Hahaha, juden & nazisten

Helena, something & Lisa, flugsvampen

Erika, skidbrud!

Christian, typ .. nånting & Oscar, nörd

MIN SNYGGE

Bark var också skidnörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0