YOU ROCK MY WORLD


tja jag är blond

TACK LINDIS för den FINA MJ-kalendern. In my heart in my heart.

Och tack alla andra för alla gratulationer, =)
Mest glad blev jag ändå när självaste SAIDAH FISHENDEN (Beyoncés dansare om ni inte visste) skrev detta till mig på Facebook;

Saidah Fishenden Saidah Fishenden HAPPY BIIIIIRRRTHHDDDAAAAAAYYYYYY, JULIA!!!! I hope you have a wonderful day and I wish you many many many more! Keep DANCING;-)

Julia Strandlind Julia Strandlind Oh my goood!! i can't believe you wrote that!! =) i'm so lucky! THANK YOU SAIDAH SO SO MUCH! i will keep dancing, and you too!! you're soooo awesome, love from me ♥ =)

Sedan skrev Ashleys rara mamma Christi detta: 

Christi Everett Christi Everett Awww, Julia, I just noticed....It's your birthday...Happy Birthday, to YOU!!!!!!

Julia StrandlindJulia Strandlind aahh thank YOU so much!! i appreciate i very much, =)

Coolt eller? =) Jag blev skitglad i alla fall! Att dom tänkte på att skriva till lilla mig. Beyoncés dansare och Ashleys mamma! I'm so lucky lucky.

Kort dag idag, härligt. Åt en klassisk frukost haha med Bark på EH. Ska försöka skriva en svenskagrej om en film vi såg idag med skolan nu. Ikväll blir det dans och ...

OCH ..

OCH!!!!

PREMIÄR AV

SO YOU THINK YOU CAN DANCE!!!!!!!!!!!!!!♥
21.55 Kanal5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0