DANSLÄGER I STHLM



Igår fick jag ett brev på posten och som tur var kollade pappa posten en halvtimme innan jag skulle till skolan.
I brevet låg en lapp om ett dansläger på Marikas dansskola i Stockholm 25 okt-27 okt. SÅ JÄKLA KUL. Anmälde mig igår direkt, åker buss ner och hem, sover på skolan och tar lektioner i street, hiphop, jazz, house, wacking, funk, dancehall osv. Lärarna är Emilio Perrelli och Mathias Singh som vi hade på en workshop i Uddevalla i våras. Dom är sjukt sköna och jättebra.

Ska bli så jävla kul! Än så länge vet jag bara Jonna från Trollhättan och några Uddevalla-tjejer som ska med. Hoppas hoppas på Sara också, hon ska prata med sina föräldrar.

Det är många som inte kan följa med för att dom inte kan eller för att dom inte har pengar (kostar 2000 kr) och det är lite tråkigt. I våran familj är sånt här ''självklart'', att åka på läger och sånt med sin sport får vi alltid, det är ju bara roligt och dessutom för ens hälsa OCH SÅÅÅ :)

Haha, vad redig jag låter.
Men detta ser jag jättemycket fram emot, kommer bli grrrrymt.
=)


Idag slutade jag tidigt som vanligt så jag och Jossan cyklade ner i regnet till stan och hade en liten lunchdate =) Det var mysigt
Nu sitter jag här och lyssnar på musik & dricker islatte. Inväntar dansen kl 5. Ska nog försöka plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjoho! Det kommer bli så kul, Julia! :D Längtar som en galning. Skönt att det är mindre än en vecka kvar nu då!



Najs blogg förresten :) hittade den via beats for feat ;) Ses imorn! puss!

2009-10-19 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0