Happy!

Åååå nu måste jag berätta världens bästa grej som hände idag. Mina idoler är typ mitt liv så jag vart väldigt glad idag.

Jag kom hem efter skolan, schleten, huvudvärk, jävligt trött. La mig i soffan i vardagsrummet med en filt över mig och somnade. Pappa frågar ''Ska du sova?''  och ser lite märklig ut.

Vaknar en halvtimme senare av att det knackar på dörren. Mamma öppnar och jag tittar: KALLE!!!!!!!!!!! Okej, ni fattar nada men Kalle är min pappas kusin och det var 5 år sen jag träffade han sist (känns som evigheter) och mamma bara ''Julia, titta vem som kom!'' Och jag bara ''Åååh, min idooool!!'' Och Kalle kom och kramade mig och sa ''Hej älskling!!''. Gud vad glad jag bleeev. Pappa skulle alltså överraska mig, han ska alltid överraska mig, och ville att jag skulle somna och sedan vakna upp till att Kalle skulle komma för han vet att jag älskar Kalle haha. Så .. ja, det var väl käckt.

Skulle ju iväg och dansa vid 6 så hann inte prata så mycket med honom men jag blev VÄLDIGT väldigt glad.

I helgen kanske vi skulle träffas igen, då hans pappa är tillsammans med Johannas mamma så vi kanske ska hem till Johanna och dom och träffas allihop. Det hoppas jag, om inte pappa snackar som han alltid gör.

Jag har levt på moln hela kvällen sen detta. Gud så roligt :)

Dans idag. Street, det var roligt idag, roligare än första gången då vi var ganska få. Showdans efter det och Elina var själv tränare idag. Lektionen började med att vi satt och snackade i 40 minuter hahaha, och sedan övade vi lite inför uppvisningen. Fett chill träning, men sånt är man också värd ibland!

Nu sitter jag och äter kvällsmat och ska sedan upp och plugga inför svenskaprov imorn. Börjar 12.20, har svenskalektionen och slutar sedan. SÅ GÖTT :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0