In my deepest dispair, will you still care? will you be there?

Goddagen!
Alldeles för sent igår, åkte från Holst kl 1. Tiden gick så jävla fort. Kollade på nån konstig film, kollade idol, kollade på en ännu konstigare film igen, satt och pratade och vips var klockan 1 och jag var inte i säng förrän 2 och jag är KASS på att gå upp tidigt när jag lägger mig vid den tiden.

Idag är det släkten som står på schemat! Farmor har ju fyllt 65 så det ska firas med kalas/fest hos henne ikväll med släkten. Dock ska de komma hit till oss innan kl 4 (!!) på vad vi kallar Förfest, eller? Och det är typ om 3 timmar och jag typ värsta gick upp nyss och jag typ ..

Funderade på att åka och gymma. Med Marcus, den muskelknutten är alltid på. Men det kostar pengar, jag har inget kort där längre.



det får bli en rask promenad i spåret med bra musik i öronen. Det kommer bara resultera i Beyoncé på högsta volym så jag kommer gå runt och dansa eller ''do the Naomi Campbell-walk'' i skogen. Får påminna mig själv att kolla bak lite då och då bara så att ingen pinsam själ står där och ser mig.

Dusch & solig promenad nuuuuuuuu

Jag har kommit på att det är bra att jag dansar nästan varenda dag för jag är så rastlös så det är inte klokt. Jag måste liksom cykla av mig om jag inte tränar, och idag måste jag gå ut för det sprätter i kroppen. Sen kan jag ju dansa här hemma, men jag har ju inte världens utrymme direkt.

Jävlar, jag måste ringa barnen också ja. Det får det bli när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: suss puss!

ååh.

jag saknar dig fina julia strandlind !

du är så go!

2009-10-31 @ 13:42:25
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0