MJ Tribute


Jag, Agumm, Linda & Julia i stan, första tributen :)

Yeaaah

bäste

Espresso House

Mästerfotografen Mamma i Vänersborg

Agummi


Nu är jag hemma & trött som vanligt. Blir helt slut när jag går upp tidigt och dansar en hel dag. Hade barnen efter MJ-danserna och där fick jag världens huvudvärk.

Ikväll blir tjejerna utan mig på grund utav att jag har slösat ut alla mina pengar på annan skit så jag inte har råd med bowling och mat idag. Skulle ju vart trevligt att vara tillsammans med dom. Men det blir tacos och lite främmat här hemma istället, det är roligt det med! Zlatan på tv och grejer ju. Filip har intervjuat honom också så det är på tvn idag också, jag såg en snutt på kanal5.se

Jajajajaja.

Imorn blir det sovmorgon och plugg för min del. Nu dunkar huvudet igen. Huhuhu. Så nu ska jag duscha.
Trevlig lördag, ta vara på ledigheeeten. Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Barkkkkkk

Tjääää! gick MJ-saken bra? :D puss du var saknad igår hörru!<3

2009-10-11 @ 13:32:37
URL: http://sipzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0