Now that i can't get over you

Sitter i Rålex och väntar på Marcus. Vi ska värva medlemmar, han sitter på Sibylla och trycker i sig tjockis-mat, kan han inte komma snaaaart!! Alla elever börjar sina lektioner snart och vi sitter här och inte gör något. Jag vill inte börja själv vek som jag är.

Vet inte hur länge jag ska sitta här idag, känner verkligen inte för det. Längtar till Uddevalla ikväll, till Pernilla, ska bli så roligt. Jag & Sara i bilen to the Uddevalla :)

Ringde för 7 minuter sen till Marcus för andra gången och då sa han ''Ge mig 5 minuter''. Det har gått 7 nu, Marcus! Snart åtta!!

Åååååå, hatar att vänta.
Trevlig torsdag på er, IMORN ÄR DET HEEELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0