Gaaaaaaah!!


HUR COOLT ÄR INTE DETTA DÅ?
Pappa visade mig detta på kameran när jag kom hem efter skolan idag. Blev lite lätt rörd och herregud, tack så himla mycket för att du tog 58 sekunder av ditt liv åt att prata till MIG, Filip. I love you du vet och oj .. detta var väldigt väldigt roligt.

Haha, mina syskon .. jag har ett syskon, Filip.
och min fråga är om Filip är väldigt trött eller lite småfull? He seems to be both. Och den där ringen under ena ögat, kanske har han kliat sig i ögat så mascaran han säkert hade på sig under inspelningen smetats ut? Dunno, dunno ..

Men mina idoler .. tears nästan :) detta var en höjd i livet

Herregud vad snygga! FF alltså :)

Två nya i Superfemman

Jan Guillou var tydligen gäst

MJ-tribute

KÖSS PELLA

Michael Jackson & den nya tjejen i Superfemman

KÖSS JONI

Haha, PÅL HOLLENDER för fasen


Kommentarer
Postat av: idd

ofta dom var lelle snygga! :D

raringarr, cant wait to se tha shöw!

2009-09-24 @ 12:29:17
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0