Let it blow just touch and go

Nu kommer en liten grej här som jag en tid funderat över och som jag nu nästan precis bestämde!
För det mesta (nu när säsongen dragit igång) dansar jag bara. Det är det enda jag gör, förutom att jag går i skolan då. Och ibland hinner jag med att umgås med lite folk också =)

men det är ungefär det enda jag gör



i början skaffade jag ju en danskategori och skrev om dans i den kategorin men jag har kommit på att jag vill ha en helt egen DANSblogg.

Alternativen flödar ju då ..

- Ta bort denna, bara ha dansblogg?
- Ha kvar denna, har dansblogg också?
- Göra om denna till dansblogg?
- Skriva om allt möjligt i denna?

Jag tror i och för sig att jag kommer blogga på dansbloggen om jag startar en ny sådan, att jag BARA kommer skriva där för dansen är ju det enda som jag gör som SAGT.



what ya'll think? Jag ska starta den och allt det där, men jag måste ju ha värsta designen också såklart. Kanske ska börja fiffla med det redan nu?

1. Göra en ny mail så jag kan skapa ett konto
2. Göra header och stilmall
3. BÖRJA VÄRVA FOLK TILL MIN NYA DANSBLOGG =)

Nej då, jag kommer inte vara ute för speciellt mycket läsare kanske, dom får kika in om dom vill .. men jag tycker en dansblogg vore kul så fan, nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0