Laleh sommarpratar 30 juli


- I mitt program ska jag tala om att odla potatis i glasskartonger, om nära-döden-upplevelser och reflektera över varför vi alla inte kan gå omkring i overall. Musiken är från diverse musikanter som Jan Johansson eller Coltrane, klassikt, persiska damen Gogoosh, Vigen och svenska sånger som kändes rätt redan från den första sekunden jag hörde dem.

Köss :) I love you, your cutiepie.

Hemma från en trevlig dag med Jossan och massa känslor och studenter överallt. Så kul, längtar så jag kan dö till den dagen, fast ska ändå njuta av skoltiden, den har sin charm ändå :) Nu ska jag vänta lite och sedan ner till staden där det vankas MYYYYYS med mina tre bästa brudar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0