Dagens + lite väsknytt!

499836-192

Hej:)
Imorn är det ERIC GADD! Åh, jag är så glad! =) Han fick fyra plus i Aftonbladet och jag älskar hans låtar. Åh, han är grym. Sitter dock just nu och lyssnar på jazz-soul-hållet, dvs. Amy Winehouse, Duffy och Amanda Jenssen. Good shit.
Här är dagens outfit by the way:
Tröja, H&M, 149 kr
Jeans, VILA, 399 kr
Jacka, Gina Tricot, 299 kr

också mina röda skor då.

På samhällsprovet idag fick jag VG-. Jag trodde jag bara skulle få G, så på så sätt är jag nöjd, men jag vill ändå ha VG. Helst ett starkt VG. Fan då. Malin tyckte ju faktiskt att jag var bäst i klassen på politik när vi pratar och sådant :) Hahah. Det gör mig glaaaaaaaad.

Åkte till Evelina efter skolan och vi pratade, kollade lite Idol och åt och så där. Solade lite också. Det var kul =)

Och! Ni ser ju mina nya väskor också, ja. De jag köpte igår på Glitter. 77 kr för båda stycken. Som sagt; mycket nöjd!

Imorn är det nationella prov kl. 9. Iiiiih, nervöst. Usch, matte är inte min grej längre. Jag kommer aldrig att få VG, jag är inte värd det heller om jag nu kommer få det. Usch, vad jag har blivit dålig i matte. Jag gör ju för fan inget på lektionerna. Men imorn är det huvudräkning så det borde ju inte vara så himla svårt. Men en problemlösning är det också. Iiiih, fuck. Jaja, nu ska vi inte snacka om min dåliga syn på matte här.

Nu ska jag upp och äta och kolla High Chaparall!
<3

Kommentarer
Postat av: Idd

haha;) du tror att jag posar på riktigt din lilla bajs ;)

2008-04-25 @ 12:30:05
URL: http://Idasstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0