Dagens Nattduksbord!

499836-185
En liten ny grej som kommer finnas här i bloggen ganska ofta hoppas jag :) Några gånger i veckan kommer ni få se vad som rör sig omkring på mitt nattduksbord. Gud så intressant. Idag har vi detta!

Kräm för torr hy: Kommer från Clinique. Jag blir ju så torr efter att jag duschat och då smörjer jag bara in mig med denna. Luktar gott och är väldigt bra. Krämer över lag är rätt överskattade om jag får säga det, men denna gör ju huden mjuk och det är skönt :)
Rosa nagellack: Kommer från Depend. Har på mig det nu faktiskt. På kvällarna målar jag oftast naglarna. Oftast i sängen samtidigt som jag kollar på High Chaparall. Jag gillar den här färgen jättemycket. Lite väl Barbie kanske, men jag gillar den :)
Nagelfil: Nagelfil från Åhléns. Jag måste fila naglarna innan jag målar de. Viktigt!
Glasögon: Får ju bara ha mina linser 8 timmar på dag så glasögon går jag runt med här hemma var dag. Eller åtminstone när jag kommer ihåg att ta på de. Dessa kommer från Prada, det kunde ni väl inte tro? Jag är ingen märkesmänniska och kommer nog aldrig att bli med mamma tyckte ju att jag var citat ''sååå snygg i dom'' slutcitat, och jag gillar dom faktiskt så jag köpte dom.
Apelsinkrokant: Jag och Jossan köpte den i lördags. Ni skymtar även lite nachos i en påse som vi också köpte. Men chokladen nu då; vi köpte ICAs, lite billigare haha och vi ville testa smaken. Inte godare än Marabou men den funkar. Jag har väl 3 rutor kvar. Men jag ska INTE äta ikväll. No,no.

Sedan kan ni ju se en kruka (ja, det är egentligen en kruka) med pennor i, 2 stycken fjärrkontroller, lampa och en klockradio + lite chokladsmulor här och var. Mitt nattduksbord varierar nästan dagligen så snart kommer det ett nytt!

Åh, vad jag är trött nu. Har suttit och mixat ihop detta och det är inte svårt, nej, men programmet hackade varenda gång man gjorde något. Jag flyttade en pil 3 millimeter, datorn hackar i 3 sekunder. Flyttar pilen en centimeter upp, datorn hackar igen i 3 sek. Åh, jobbigt, men jag ville få den gjord så, ja, här har ni den!

Nu blir det äta, duscha, sova, god natt.



Kommentarer
Postat av: Idd

hahaha :D du är så söööööt :)

2008-04-23 @ 19:04:18
URL: http://Idasstyle.blogg.se
Postat av: Johanna ;D

HAHAHAH xD ja du e la för goooo ;)

2008-07-17 @ 00:06:55
URL: http://jsgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0