De vackraste stjärnorna i världen enligt PEOPLE!


1. Kate Hudson ''Jag kommer inte ens ihåg när jag gjorde en pedikyr senast, jag är hellre hemma med min son Ryder.''
2. Salma Hayek ''Jag stödjer barn-fonder, och det är inte bara för att min dotter Valentina ska få en bättre värld, utan alla barn ska få en bra framtid.''
3. Mary J Blige ''Jag är som vackrast när jag är på ett gott humör med ingen drama eller stress.''
4. Rumer Willis ''Att gå på spa och få mina naglar fixade är min största passion.''
5. Sarah Silverman ''Jag är som lyckligast med mina roliga vänner. Jag känner mig mycket vackrare då än vad jag egentligen är.''
6. Christina Applegate ''Jag vill att sminkadet ska gå snabbt och lätt, jag har väldigt dåligt tålamod.''
7. Eva Longoria & Tony Parker ''Jag gillar Eva bäst i jeans, en t-shirt och uggs.''
8. Isla Ficher ''Jag gillar mitt röda hår, men en gång i tiden var jag blond.''
9. Amanda Beard ''Jag bär alltid vattenfast smink. Allt jag har är vattenfast, till och med min concealer.''
10. Gossip Girl-gänget ''Vi alla är roliga och charmiga som fan.''- Penn Badgley
11. Julianne Moore ''Jag hade blont hår nyss när jag spelade in film. Det var kul i två dagar, sedan började jag hata det.''
12. Jason Taylor ''I den här världen så är det viktigt att man får respekt, men jag hade varit väldigt orolig om folk inte retat mig.''
13. Vanessa Hudgens ''Jag växte upp som barnstjärna så jag är van vid att bli sminkad jämt.''
14. Taylor Swift ''Det är viktigt att vara trygg i sig själv och vara naturlig.''
15. Zoe Saldaña ''Jag känner mig inte som mig själv när jag har smink på mig. Jag älskar att vara naturlig, även fast jag älskar rött läppstift och mörka ögon.''
16. Jessica Alba & Cash Warren ''Att vara gravid är det bästa du kan vara.''- Jessica
17. Carrie Underwood ''Jag känner mig mer vacker när jag ser bilderna på mig själv på röda mattan, än när jag är på röda mattan.''

Jaha. Det var dom. Kunde dom inte komma med några bättre? Jag tycker dom har missat massor med vackra skönheter, till exempel Beyoncé, Scarlett m.f. Plus att hon den där Amanda Beard, varför är hon så vacker? Hon ser ju ut som en man! Oj, det där lät taskigt men det är ju sant. Fast hon kanske är vacker ändå. Jag vet inte.
Vem tycker du är vackrast på hela jorden? Det kanske inte bara är en stjärna, utan någon annan?

Svaret på ''Guess who?'': Pamela Anderson

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

håller fullständigt med om Amanda Beard :O

2008-05-01 @ 00:45:04
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0