Tråkigast i Sweeeeden?

Tja!
Är min blogg trökigast eller? Jo, tack, lite smått så där. Men jag känner att jag inte hinner. Eller fel, jag känner att jag inte ORKAR. Dagarna är så otroligt långa i skolan och jag bara tänker på F&F hela tiden och gör massa annat så jag orkar inte sätta mig med bilder i picnik.com och göra om dom. Men det kommer. När jag kommit in i mitt blogg-flow igen =)

Idag var skolan rätt chill också. Efteråt cyklade jag, Joss, Karin, Emelie och Helena till Myrorna som har öppnat här i Trollhättan och jag fick med mig en goding hem. En slags kontorsväska eller vad fan man ska säga. En så här typ, för 100 spänn. Fast brun. Fast utan ''handtag'' eller vad fan man ska säga.

I möra ska jag söööööööva som en stock och antingen vara käck och åka till Överby eller vara världens tråkigaste och bara ligga inne och kolla F&F, vänta på att Filip ska svara på mitt fina mail och äta massa gott. Ledighet i alla ära!

Ikväll blir det nog lugnt. Jag börjar bli lite småsugen på mat. Ska nog upp och äta lite tell. Mamma har köpt choklad också. Mmm, fredagkvällar i alla ära!

Jo, men ha det så fint! =) Jag lovar att bli mer intressant.

Som Per på Innovatum som; ''för att vara intressant ska man vara annorlunda! Du måste vara konstig och sticka ut! Säg kuk om ingen annan säger kuk!''.

Kuk

Hahaha, svejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0