TAGG

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Ida har gått, jag är jättevarm och har ätit upp min apelsin. Söndagshuvudvärken är här och jag känner för att göra något drastiskt. Jag vill dansa Single Ladies men utrymmet här inne är icke bra för det. Jag vill önska mig massa julklappar, jag vill vet vad jag vill ha, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag vill ha dig, och jag vill vara dig och jag vill gå på konsert och lalala. Jag vill upp och äta tacos nu och jag vill bara att det ska vara måndag. Jag vill duscha, men ändå inte. Jag tjötar rätt mycket nu om saker jag inte vet. Jag vill ..
Jag ska sluta här. Det är nog mensen. Eller så bara söndagshuvudvärken. Eller vad fan som helst som deprimerar en på en söndag. Alla känslor kommer ju då. Jobbigt, faktiskt.
Okej, min önskelista (lite mindre realistisk):
* Bakgrundsdansare åt Beyoncé
* Lära mig Single Ladies och Get me bodied och Crazy in love- dansen
* Lära mig moonwalk
* Dansa själv på en stor scen
* Starta ett band. Vara lite så där cool genom att kunna alla instrument. Huvudinstrumentet ska vara bas och gitarr dock, och så sjunger jag. Och dansar.
* Få lite mer hips.
* Lära mig riktig magdans
* Lära mig alla steg som går att lära sig
* Starta ett eget tvprogram i stil med Tyra Show och Stina! med Idd min vapendragare.
* Bli så jävla cool och känd, bara för att jag är mig själv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0