Är ni med mig?

Schlomo babes!
Jag sitter och äter hallonkräm nu igen. Himlans gött. Pratade med Lindis precis. Vi ska ner till stan halv 2 och äta lunch! Hahaha, det där lät hurtigt, precis som alla modeskribenter-frilansare gör varenda dag i Stockholm. Nej men ärligt. Fika? Nja, det är tjötigt så det ville vi inte. Shoppa? Nja, ingen var sugen på det. Äta? JA! Vi älskar mat så det passar utmärkt. Dock ska vi käka på Grillhouse, typ pizza och sånt där. Får väl kolla om dom har nåt nyttigt, haha jag äter fan sån här skit varenda dag, åt pizza igår liksom. Undrar om det sätter spår på hyn? Mamma säger att ingen mat gör så att man får finnar, men i början när jag började tvätta mig med mitt VICHY-set så var allting bra, men nu ploppar det ohämmat upp finnar varenda jävla dag på mig även fast jag tvättar mig med skiten varenda morgon och kväll! Hmmm .. Inte frackt. Anyway, sedan kilar vi nog hem till mig och ikväll ska vi bort till the family Johansson och kolla finalen när Tyskland möter Spanien! Antar att det blir onyttiga grejer där då med. Men imorn ska jag starta en nyttig vecka! Ja, jag går mot strömmen med alla bloggare som ska ha ''no make up''-weak, så jag ska ha ''no bad food''-weak. Hahaha, fan vad bra. Hur många är med mig? Jag kör som Katrin Schulman, hur många är med mig på att bara äta nyttigt denna vecka? Om ni är med mig lovar jag att visa vad jag äter för nyttigt och redovisa det för er. Dock ska jag vara med Amanda imorn och då brukar jag alltid rota i hennes skåp efter godsaker, men jag får alltså skippa det. ÄR NI MED MIG????????

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Jag är inte mesd dej , men dock önskar jag mullan lycka till ! (:

2008-06-29 @ 20:49:09
URL: http://frokenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0