En helvetes massa skit


Måste säga att jag är sjukt kär i att Rihanna och Chris är tillsammans. Idag har jag spenderat varenda sekund med min hiphop-kompis Linda och hennes största idoler är Rihanna och Chris och hon blev ju överlycklig när dom två blev tillsammans. Det är ungefär som att Laleh och Zlatan hade blivit ihop för mig. Ha! Laleh och Zlatan. Två utlänningar. Fan vad coolt ändå. Eller Laleh och Filip Hammar eller Fredrik Wikingsson. Dom två gillar ju i och för sig Laleh. Aja, anyway. Vi åt pizza på Grillhouse och sedan satt vi och kollade massa videor med Rihanna och Chris och alla möjliga hip hopare i världen. Linda kan ju varenda jävla ord men jag försöker allt lära mig. Det är ju inte så jäävla mycket bling bling i mig, och det har nog inte att göra med att jag inte gillar bling bling, nej, jag är bara inte så.. ni vet .. ''yoo'' eller posa så där med peace-fingrar neråt och se cool ut. Det passar bara inte min image. Men kanske att jag blir lite mer hip hopig nu när jag älskar Rihanna och Chris tillsammans? Kanske det. Fast det är ju bara kärlek mellan dom och det gillar jag. Och jag älskar ju kärlek. Är jag kärleksfull? Ja, jag älskar i alla fall att berömma människor, att kramas och kärlek tycker jag är fint. Shit! Men romantisk är jag ju inte. Slutbabblat om min jävla image nu.

Kommit hem från Gökottevägen nu. Där blev det tippning i matchen, 20 spänn var i potten men ingen gissade rätt så nu tippar vi vidare till nästa match, dock matchen mellan FCT och Malmö. Haha inte så insatt men det är allt kul att sätta pengar ibland. Spanien vann ju då och jag är ju inte så jäävla insatt i fotboll om inte Zlatan är med så jag vet inte vilka jag hejade på. Tycker dock Spanien är riktigt bra så det var väl ganska förtjänat att dom skulle vinna. Men det var inte det viktigaste med kvällen. Det bjöds ju på coca cola, cider, muffins, glass och godis och jag åt allt det där. Jag tänkte ''nu ska jag njuta av detta för i veckan blir det bara nyttigt!''. Ja, jag tänker vara nyttig alla dagar förutom lördag. Till och med fredag. Gud, jag älskar det här. Att sätta upp ett mål, eller att slå vad om någonting, eller få en utmaning. Gud, jag tycker det är skitroligt. Dock är jag inte någon tävlingsmänniska. Nej, inte alls, jag blir ett jävla nervvrak då, nerverna tar kål på mig så fort man är med i något och temat är ''tävling''. Då blir jag bara sjukt nervös. Men nu ska det bannemej gå. Jag är lite som Blondinbella; har jag bestämt mig för något så blir det så. Och jag tror jag kommer lyckas :) Och jag hoppas det. Och med denna nyttiga vecka hoppas jag att jag ska komma ut i spåret och springa eller något också. Kan ju inte dansa någonstans och det kostar fan 100 spänn på O2 där mamsen tränar för en träning och det lägger jag inte. Vill vara med mamma och träna, är gött och träna, gud, jag älskar att träna ibland. Man känner sig mycket bättre då. ''Gud, vilken bra människa jag är nu'', tänker jag alltid efter att jag tränat. Eller det gör jag väl inte, men det gör jag ändå ni vet, så där inombords. Ett måndadskort kostar 300 spänn och kanske man skulle köpa ett sådant nu på sommaren? Orkar man inte åka iväg själv är det ju bara att hänka på mamsen, hon tränar ju 2-3 gånger i veckan. Coor, spinning, vanlig typ friskis och allt vad det är. Styrketräning, kan ju vara gött och bli lite stark för en gångs skull! Haha, nej men kan väl vara kul att testa på lite vad man känner för. Men vi får se hur denna vecka går i alla fall. Onsdag ska det bli fint väder och mamma frågade mig om jag ville få ett litet jobb här hemma. Jomenvisst, sa jag då. Rensa mellan våra plattor på framsidan! Haha, alltid något. Undrar vad jag får för detta. Men det är ju chill att bara få lite pröjsning. Ajajaja, imorn ska jag träffa min Mandis i alla fall. Och jag ska tjöta sönder henne för hon har tydligen träffat en turk nere i Turkiet. Låter det spännande? Det är det. Korv-mandis har träffat en turk. Ja, det är för härligt det. Säger bara att min Zlatan-förtjusning har smittat av sig! (Jag vet att Zlatan inte är turk men åtminstone utlänning).
Nu ska jag upp och söva. Imorn ska jag komma upp i normal tid. Får se hur det blir med den saken. Köss på er.

Kommentarer
Postat av: isabelle

dom es så söta tillsammans!

2008-06-30 @ 09:06:14
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0