En vanlig tisdag men en fin sådan


Idag har jag myst med Tjorven och Tuttifia. Vi fikade i regnet på Strandgatan vilket var jjjjättemysigt och sedan åkte vi till ICA och köpte gurka, morot, chips och dip och åkte hem till mig och fixade i ordning det och kollade film, pratade, myste och lite skoj. Visade Matilda min tidning och hon blev helt lycklig i magen för nu ville hon också göra en tidning med fokus på inredning och mode haha. Hon är härlig hon. Hon sa att hon kände sig dålig bara för att hon härmade mig med ''allt'' vilket betyder tidning och vilja bli dansledare. Hon sa dock att jag skulle gå långt i livet för att jag har så mycket grejer jag gör och att jag har fina fötter. Det var fint sagt tycker jag :)
Imorn ska vi träffas igen, jag och Tjorven. Vet inte vad vi ska göra men något blir det väl. Är för tillfället pank så det är icke så kul.
Och angående bilden, hemskt vad söt Ashley var här. Jaja, skriver nog i morgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0