Fika!


Tjo babes!
Tråkigt att folk ska kommentera anonymt. Kom igen, jag blir inte sur. Säg bara, det är mycket roligare.
I alla fall.
Idag ska jag iväg och fika i stan med dessa godingar! Pratade med Linda igår och jag ska möta henne och Matilda vid torget om 1 timme så jag måste upp och duscha nu. Hoppas ni får en treeeevlans dag. Idag är det väl lite soligare än igår? Det åskade ju igår lite, eller mullrade. Jag befann mig hos farmor och Rikki den lilla gosingen blev väldigt rädd och började skälla högt. Hundar, ni vet, dom gillar ju inte sånt.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kommenterade det dära, "vad var inte sant" trodde jag skrivit namn.

2008-06-18 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0