God natt


Ger en en bild från dagen. En seriös, för jag är seriös just nu. Ska dra tand imorn, vilket jag har sagt 543098 gånger säkert men jag fasar inför detta. Dock är jag inte nervös, jag bara fasar. Vet ni skillnaden? Jag vet inte, men när jag är nervös, då får jag ont i magen och bli kissnödig. Nu fasar jag och då känner jag ingenting i kroppen, går bara runt och tänker på att det kommer göra ont. Hahaha. Ja, ont kommer det sannerligen göra säkert. Men jag ska upp klockan 9 imorgon så nu ska jag upp och duscha och sedan lägga mig. Återkommer imorgon om hur det kändes. Oh my god. Jag kan inte fatta att jag ska dra en tand. EN TAND KOMMER FÖRSVINNA UR MIN KÄFT. Det kommer bli ett hål där ju. Innan jag får tandställningen kommer jag gå runt med 4 hål i käften och hur fan ser det ut? När jag ler och är glad så går jag runt med 4 hål i käften! JAG KOMMER BLI SOM AMY WINEHOUSE! Hon har ju ett hål i munnen för hennes tand gick av när hon bet på en isbit. Men jag ska DRA 4 tänder. Usch och fy. Nu slutar vi babbla här. Puss och kram, god natt skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0