Gumman då!

Nelson Mandela Celebrates with 46,664 of His Best FriendsNelson Mandela Celebrates with 46,664 of His Best Friends
Åh, jag blir så glad när jag ser detta att jag nästan börjar gråta. Hon ler, hon ser solbränd ut, hon ser fräsch ut, hon ser clean ut och jag hoppas verkligen att hon tar tag i sitt liv nu och får den bästa hjälp hon behöver. Amy, du är ju fan den bästa artisten i hela världen just nu. Dessutom älskar jag hennes outfit här. COOL? JAAAA! Du är så jävla cool, Amy. Jag älskar dig fan. Du är riktigt snygg här faktiskt. By the way, hon är på Nelson Mandelas fest typ där han bjöd in alla hans vänner. Men jag skiter i det, Amy såg normal ut och det är det som går in i mitt hjärta! Jag blir glad :)

Kommentarer
Postat av: Idd

hatar dock att hon har blake i håret -__-

2008-06-28 @ 16:50:53
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0