Home and tired

Fläskfilé. Idag åt jag FLÄSKFILÉ. Och det var sån fläskfilé som jag ville ha. Ni vet, god fetaostsallad, potatissallad och fläskfilé. Grillad fläskfilé. Sedan tjötade vi och skrattade och pratade minnen. Sedan åkte vi världens krångligaste väg hem, som vi även tog dit men den var krångligare hem, och jag vilade lite lätt. Och vi kom hem klockan 18 och jag somnade och gick upp kl 20. Nu är klockan 20.17 och snart ska vi äta varma mackor. Jag fasar för i morgon och jag har tagit mycket bilder idag. Hej då.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fläskfilé är otroligt gott .., med en goo potatisgratäng och brunsås ! mummaaaa hahaha

XoXo johanna

2008-06-25 @ 23:23:58
URL: http://jsgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0