Jag säger som Blondinbella: Solen är bloggens största fiende

499836-489
Ja, det är väl ingen jävla rolig blogg jag har hand om här när jag bara ligger och solar och njuter av vädret hela dagarna! Ännu en dag nere vid kanotbryggan och idag var det myyyyys och jag brände mig som vanligt! Jag och Joss la oss vid bryggan och började sola men eftersom att det var så blåsigt så märkte man inte att man fick färg men såklart brände jag upp hela benen och ryggen. Sedan stack Joss iväg och köpte chips och jordgubbar och gud så gött det var. Sedan förflyttade vi oss in mot mer land och såklart somnade vi och Joss brände upp hela ryggen och jag brände mig i pannan, fick en till vattenblåsa i pannan (HELVETE! Varför dessa jävla vattenblåsor?) och fick ett stort märke av min rosett på ryggen. Ja, så kan det gå när man inte är aktiv med solskyddfaktorn. Sedan köpte vi en kycklingsallad på Max och sedan skjutsade jag Joss på sadeln till bussen och sedan hem. Ska nog göra lite mackor och gå upp och kolla på Ett herrans liv, men jag vill ändå se Pussycat Dolls 2 klockan nio. Nae, jag orkar inte med bitcharna där i, även fast det är jävligt kul att se när dom dansar. Men men. Jag går upp nu. Så får det bli.

Imorn är det ingen gympa för min och Joss del för vi måste greja med våran avslutningsgrej så det är chillll, men jag börjar ändå vid 08.25. Men klockan är ÅTTA! Kvällen är UNG! Och jag är hungrig, SKRÄLL! Och nu ska jag upp och se på mina bästa gosiga älskade mulligaste förebilder och idoler och husgudar: FILIP & FREDRIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0