Lördag

Heeeej allihopaaaa! Som Blondinbella hade sagt på ett videoinlägg :)
Idag är det lördag och som det ser ut nu ska jag och Lindis Fluffy åka till Överby. Eller det ska vi. Haha, vi chattar om det så nu är det bestämt. Jag ska nämligen skaffa gratis sms eftersom min kära kompis Pettsson tjatar på mig hela tiden. Han väckte mig imorse klockan 11 och frågade om jag hade skaffat gratis sms på mobilen och jag bara ''pettsson jag sover!!''. Men så gick jag upp och satte mig här och det var skönt att äntligen få en sövmöra. Kom hem 1 igår och la mig 2 så jag var rätt trött. Det var jättekul igår för övrigt. Vi var hos Joss först och när alla, utom jag och Ida, hade hunnit bli lite fulla eller lulliga gick vi ner till stan och träffade mer folk. Det var mysigt. Mycket mysigt. Här kommer lite bilder från kvällen också! Nehe, jävla cp-dator. Nu funkar det inte att lägga in bilder heller. Jaja, det kommer sen. Nu ska jag upp och duscha och kollade vem det var som ringde min mobil alldeles nyss. Ha det så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0