Måndag och jag sover redan bort lovet!

'
Jag trodde det skulle behövas EN ENDA sövmöra för att jag skulle bli pigg igen, men nej. Idag är det min tredje sovmorgon och jag känner att jag verkligen behöver det. Jag är så trött. Och jag har liksom ingenting bestämt i veckan förutom att jag, Matilda och Linda ska göra något nån dag och att ''gänget'' ska träffas igen på midsommar eller lördag. Förresten kommer ju Iddis hem på lördag också och då ska vi gå på Sex and the City-premiären :) Ååh, vad jag längtar! Sedan träffar vi nog Pettsson med folket efteråt. Men idag då? Klockan 1 kommer min senila morfar med kvinna. Ska tydligen fira mig och Victor. Åh, yes! Då kanske jag får pengar ju! Tanken slog mig nu. Får ju barnbidraget på fredag, men kan vara gött att ha lite i veckan nu. Nej, nu får jag la gå upp och göra mig i ordning. Fy satan vilken tråkig inledning på lovet. Tråkigt väder, sover bort dagarna, kompisar bortresta (Jossan läger, Ida Mallorca, Amanda Turkiet) och bara allmänt trökigt. Men jag får se fram emot helgen istället!
Bild från Skara Sommarland med klassen. Ida, jag & Jossan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, det är ju jätte tråkigt med dåligt väder !! =(



Man blir ju deprimerad i THN

2008-06-16 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0