Midsommar var det visst idag

Jävulen vad tiden går fort. Sjukt fort. Som jag och Jossan sa igår; det känns som att midsommar är i mitten av sommaren typ men egentligen är det bara en vecka efter skolavslutningen. Käckt. Och förresten, hur många uttalar ni ''midsommar''? Jag uttalar det ''missomar'', men det är väl bara slarv i svenskan i guess.

Klockan 3 ska vi vara borta hos familjen Johansson med familjen Björkenstam också och äta massa massa god mat. Gud, mat är verkligen livet för mig. Speciellt när det är god mat. Eller bara när det är god mat förresten. Jag skulle kunna äta ihjäl mig på god mat. Idag blir det potatis, gräddfil, gräslök, köttbullar, lax .. Och sedan jordgubbar och glass då, mycket gott det med.

Sitter här med blött hår och väntar på att håret ska självtorka. Mitt hår blir verkligen en mess när jag torkar det med hårfön. Får åka upp till Jätten snart också och köpa lite chips och sådant för ikväll. Det vore ju bra eftersom att Jätten stänger klockan 3 idag.

Jag får väl önska en glad midsommar som alla andra bloggerskor har gjort idag, eller så säger vi bara ''Ha en jävla go missommar!'' på Julia-språk. See you later alligator. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0