Nyttiga veckan går inge bra


Okej, jag ska vara ärlig. Nu är det ingen som tävlar mot mig i detta med att bara äta nyttigt så när Amanda erbjöd mig en glass så sa jag först nej men sedan tänkte jag ''äh, kan väl inte vara så farligt med bara en glass'' så jag tog en. Helvete. Men jag lagade wok idag och det gick ju bra men inget mer nu. Nej, Amanda åt godis men jag tog inget, men EN glass tog jag. Helvete. Men okej, inget mer. Och min bild här är la gött töntig? Jag posar för fulla muggar, eller kameror skulle man kunna säga här, och Amanda tar kort och ''Mulla'' är ett ord vi använder om man tycker någon är rar. Men nu ska vi äta korv med bröd, potatissallad och ... RAMLÖSA! Yes, det valde jag när Cia frågade Sprite eller Fanta eller något. Hihi, ramlösa it is.. Smaklig måltid p mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0