Om jag inte vore nöjd med mitt hår idag ..


Så skulle jag vilja vara så här snygg i håret. Lisaplace.devote.se- shit, henne älskar så himla mycket. Hennes blogg får mig verkligen att må bra och vilja vara som henne, att äta jordgubbar, fnittra som hon älskar så mycket och sitta med en blommig Second Hand-temugg i handen i sin stuga. Mysigt. Älskar hennes fluffiga, tjocka hår. Man vill bara gosa in sig i det på vintern. Och Agyness Deyn, om jag hade vågat så hade jag velat se ut så här i håret. Superblondt, en cool lugg och lite ruffsigt. Så tufft. Jag är rädd för att jag inte passar i kort hår men skitsam. Drömma får man allt. Tänk att vara så cool som hon .. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0